-
Regulamin
REGULAMIN
określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym "Galeria RUJNER - fajny domek", pod adresem galeriarujner.pl
Warunkiem złożenia zamówienia w naszym sklepie, jest zapoznanie się z regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
Wszystkie nasze prace oferowane w sklepie są nowe, wykonane przez nas własnoręcznie. To prace artystyczno-rękodzielnicze - ręcznie składane i ręcznie malowane.
Aby złozyc zamówienie, klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, pozwalającym korzystać z przeglądarki internetowej.
Zamówienia
Wszystkie podane w sklepie ceny, są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową, można też złożyć zamówienie telefonicznie lub wysłać do nas wiadomość na adres mailowy fajnydomek@galeriarujner.pl
Przy zamówieniach telefonicznych, bedzie konieczne potwierdzenie zamówienia mailem. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
Zamówienie jest ważne, jeśli formularz zamówienia zostanie prawidłowo wypełniony i wszystkie dane kontaktowe będą uzupełnione, w tym dokładny adres, na który paczka ma być wysłana oraz numer telefonu i adres e-mail.
W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o uzupełnienie danych. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, anulujemy zamówienie - anulowanie nastąpi po 7 dniach roboczych. W indywidualnych przypadkach, po kontakcie z nami i ustaleniu szczegółów dot. zamówienia - termin anulowania możemy przedłużyć.
Po złożeniu prawidłowego zamówienia, wysyłana jest automatyczna wiadomość ze sklepu, potwierdzająca otrzymanie zamówienia.
Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia to moment zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym lub moment dokonania zamówienia z wyborem opcji „za pobraniem”.
Większość naszych prac to pojedyncze sztuki lub krótkie serie. Nie produkujemy naszych przedmiotów w masowych ilościach - my je tworzymy: każdą z nich od podstaw docinamy, składamy. malujemy. I stąd przy wielu wystawionych pracach, zamieszczamy informację - "Nasze prace są składane i malowane ręcznie, mogą się trochę różnić od wzoru przedstawionego na zdjęciach."
Jeśli danego przedmiotu akurat nie mamy w zapasie i musimy zamówioną pracę wykonać - możemy przesłać zdjęcia wykonanego przedmiotu do Państwa akceptacji. W takim wypadku, proszę o wiadomość.
Wysyłka
Towar wysyłany jest na adres podany przy składaniu zamówienia. Jeśli mamy wysłać na inny adres niż w zamówieniu - prosimy o pilną wiadomość na adres mailowy.
Jeśli formularz zamówienia jest nieprawidłowo wypełniony, np brakuje niektórych danych, które uniemożliwiają dokonanie wysyłki - wyślemy wiadomość dotyczącą uzupełnienia danych adresowych.
Oprócz danych adresowych wymagane jest podanie numeru telefonu i adresu e-mail, te informacje są przekazywane do wybranej firmy kurierskiej, sa potrzebne do wygenerowania etykiety na paczkę.
Paczki są dostarczane za pomocą firm kurierskich, do paczkomatu lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszej pracowni, po uprzednim kontakcie i ustaleniu dogodnego terminu.
Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym na stronie galerii. Jest to orientacyjny czas dostawy i dotyczy on zamówień z opcją przesyłki „za pobraniem”. Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu przesyłki należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).
Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w momencie składania zamówienia.
Jeśli paczka z zamówieniem ma być wysłana poza Polskę - prosimy o kontakt. Opłata za przesyłkę zagraniczną
jest zależna od danego kraju, wagi oraz wymiarów paczki. Ważne jest także czy paczka ma być nadana jako ekonomiczna czy priorytetowa. Po ustaleniu tych szczegółów, bedziemy mogli podać realną kwotę opłaty za przesyłkę.
Płatność
Przelew bankowy
- płatność dokonywana tradycyjnym przelewem bankowym na konto firmy.
W tytule przelewu prosimy wpisać nazwę przedmiotu.
Pracownia Wizje-Art Anna Rujner
ul. Dożynkowa 5. 86-050 Solec Kujawski
Bank Pekao S.A.
78 1240 3507 1111 0011 3627 1076
Płatność za pobraniem
- płatność dokonywana bezpośrednio po otrzymaniu towaru, poprzez firmę kurierską.
Odstąpienie od umowy
Jako konsumentem mają państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w sklepie internetowym w terminie 14 dni, wysyłając do nas wiadomość na adres mailowy (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni i jest nieprzekraczalny.
W przypadku odstąpienia od umowy, które nastąpiło przed wysłaniem paczki - zwracamy państwu wszystkie otrzymane od państwa płatności, w tym koszty dostarczenia przesyłki.
Jeśli odstąpienie od umowy miało miejsce po wysłaniu paczki - zwracamy państwu otrzymane od państwa płatności, z wyjątkiem kosztów przesyłki.
Jeśli odstąpienie od umowy nastąpiło po wysłaniu paczki, warunkiem zwrotu pieniędzy jest przesłanie na adres galerii kompletnego, nieuszkodzonego towaru, bez śladów użytkowania i odpowiednio zapakowanego - tak aby przesyłka nie została zniszczona.
Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały przesłane za pobraniem. Koszty przesyłki pokrywa kupujący.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zgodziliście się państwo na inne rozwiązanie.
Odstąpienie od umowy nie obowiązuje przy zamówieniach indywidualnych, gdy dana praca została wykonana na zamówienie kupującego, pod wymiar lub gdy została zmieniona/zmodyfikowana (np, został zmieniony kolor, wymiar, zostały dołożone lub zredukowane wskazane elementów danego przedmiotu).
Reklamacje
Reklamacje należy składać na adres mailowy fajnydomek@galeriarujner.pl lub telefonicznie pod numerem 502 623 912. Prosimy o dokładny opis wad lub uszkodzeń.
Gdy opakowanie jest uszkodzone - proszę o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, jeśli przedmiot jest uszkodzony - kurier ma obowiązek wystawienia protokołu uszkodzenia, to podstawowy warunek przyjęcia reklamacji i zwrotu pieniędzy lub wymiany na inną pracę.
Różnice wynikające z ustawień monitora lub komputera klienta (proporcje, kolor itp.) nie mogą być podstawą do reklamacji.
Reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na nowy, lub jeśli takie będzie życzenie - zwrócimy wartość zamówienia.
Klient traci uprawnienia do reklamacji, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową, nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
Ochrona danych osobowychAdministratorem danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
Państwa dane osobowe wykorzystywane są jedynie w celu realizacji zamówień, i są przekazywane tylko podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta (kurier, poczta). Zawsze mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
Weryfikacji danych lub korekty zamówienia można dokonać poprzez wysłanie wiadomości e-mail.
Mają Państwo możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.
Zmiany w regulaminie
Klienci posiadający konto w sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w regulaminie zmian, przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian regulaminu, będą realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.